new york - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Carolien Zaal - WaarBenJij.nu new york - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Carolien Zaal - WaarBenJij.nu

new york

Door: carolienvanderzaal

Blijf op de hoogte en volg Carolien

13 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

ha die iedereen,
ik leef nog!
de eerste dagen en de eerste dollartjes zijn succesvol gespend.
new york is een succesje hierzo. de mensen in amerika (doen allemaal alsof ze veel aardiger zijn/) zijn veel aardiger. en dat maakt alles hier een gezellige bedoeling.
ik weet even niet eens meer wat ik precies heb meegemaakt de afgelopen dagen, omdat het gewoon zo VEEL is. maar wat zeker hoogtepuntjes waren, zijn:
-de dinosaurus in het national museum of history (fotootje volgt hopelijk spoedig)
-de kerkdienst in een kerk in harlem (als enige witjes baanden wij ons een weg door harlem, onderweg werden we stacy en becky genoemd - en af en toe bijzonder aangeloerd, maar de dienst was vet!)
-de stand-up comedy night in de broadway comedy club. hele grappige lui daar.
-ons banjertochtje over de brooklyn bridge.
-het chillen op een bankje bij the statue of liberty. daar was een fonteinendinges te bewonderen met kinderen die geniaal leuk aan het spelen waren.
-het leren taxi vangen van een grote neger.
-ons nachtje in een ge-aircoot hotel omdat ons eigen hotel overbooked was.
-het mensen spotten.
-joos die gaatjes in d'r oren heeft laten schieten bij een fancy juwelier hierzo. ik stond paraat om fotootjes te schieten van dit mooie moment.

ik vergeet echt de helft van alle dingen. maar zo gauw ik weer internet heb en ik alles weer een beetje weet zal ik het er op gooien.
in elk geval gaat alles hier heel erg prima en hoef ik me niet héél erg te vervelen.

o, en marlou, inge, gina, do, lara en tessa jullie mooie hoofden staan te pronken op het kastje in onze hotelkamer!

tot ziens over 101 dagen en tot blogs over vast wel wat minder dan dat.

ik heb trouwens ook nog mijn eerste pedicure en manicure ooit achter de rug hier. echt elke chick hier loopt met nagellak, dus we móesten er wel aan geloven.

en ze hebben hier te vette kaarten, voor alle gelegenheden eentje. zoals lief broertje van de zus van mijn beste vriendins oma, gefeliciteerd!
daar heb ik wel smakelijk om gelachen.

doeidoei! xx carolien

• 13 Augustus 2010 - 23:09

Ingie:

Woeee prachtig verhaal Caroootje!! En wat een goede score voor 1 week NYC :D
    Have fun nog de laatste dag en dan hop-hop op de trein naar Philly!

Kusjes!!

• 14 Augustus 2010 - 10:52

Inge:

Jaaaaa een update!! Blij om te horen dat de fotolijst de reis heeft overleefd ;), ik vreesde er nog wel even voor maar dan heeft je jas goed werk verricht!

Klinkt heel erg leuk allemaal in New York, en die kerkdienst in Harlem haha! Super vett

Nog heel veel plezier daaar en een dikke lebber!

• 16 Augustus 2010 - 06:49

Tessa :

haha ik vind het mooi! :)
    veel pleziehier!!
    xx

• 22 Augustus 2010 - 19:52

Laar:

heeey Carootje!! wat leuk dat jullie nu al zulke wilde avonturen meemaken!! :D ik ben benieuwd naar de foto die je hebt gekregen hahah, sta ik er een beetje leuk op?:P hahah nee grapje! oeh ik ga snel verder lezen, ik heb veel in te halen zie ik! xx

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

21 Oktober 2010

toch wel een tikkie pienter

20 Oktober 2010

foto's

07 September 2010

propere blog
Carolien

9 augustus vertrek ik samen met jooske (het blondje op de foto) naar de VS! eerst zullen we een weekje in een hotel in new york vertoeven (en al het moois daar bekijken natuurlijk - zoals die ene dinosaurus in dat museum), daarna stappen we in de trein naar philadelphia waar we een hosteltje gefixt hebben. en.. daarna wordt het tijd om onze hersentjes wat te gaan trainen op de indiana university of pennsylvania. super leuk èn spannend! op het moment dat ik dit nu zit te typen kan ik me eigenlijk nog helemaal niet voorstellen dat ik strakjes helemaal in amerika ben. maargoed. op deze blog zijn binnekort hopelijk veel leuke verhalen te lezen over mij en jooske en ons grote avontuur! :D

Actief sinds 21 Juli 2010