foto's - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Carolien Zaal - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Carolien Zaal - WaarBenJij.nu

foto's

Door: carolienvanderzaal

Blijf op de hoogte en volg Carolien

12 September 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

ha!

vandaag zijn joos, katie, martin, myrthe en ik een dagje uit geweest naar de pittsburgh zoo. daarna zijn we nog in een mall beland, waar ik met martin (uit duitsland) op jacht ben gegaan naar een winterjas (voor hem). onderweg naar de jassen belandde ik in een massagestoel van 3000 dollar en heb ik per ongeluk nog een paar laarsjes gekocht (maar die had ik wel echt nodig). de dierentuin was leuk, maar af en toe een tikkie tragisch. ik weet niet of de hokken in nederland ook zo klein zijn, of dat ik me daar eerder niet zo enorm op heb gefocust. maar soms vond ik het niet een al te gezellie aanblik hebben. wat dan weer wel leuk was, was dat we met katie ergens naar achter in een 'staff only' gedeelte mochten (omdat zij daar ergens in de zoo ooit stage heeft gelopen bij de olifanten) om de giraffen te aaien. dat was erg leuk, en erg uitkijken voor slijmklodders in je gezicht.
gister zijn we naar een feestje gegaan bij adel, een gezellige boel met echte discolichten. de dag daarvoor hebben we koekjes gebakken (oeps alweer) bij apple, zijn we naar een bonfire party zonder fire geweest en hebben we een kijkje genomen bij een ander feestje. en natuurlijk wordt er ook grondig gestudeerd. per week heb ik 5 uur tekenles en nog 3 andere vakken voor wat uurtjes in de week. en binnenkort gaat ons onderzoek echt van start (joos en ik beginnen voorspellende nachtmerries te krijgen over onderzoeken die nog niet af zijn als we terug komen of die jammerlijk afgekeurd worden op de peebo).

ik heb net 3 foto's gepost op mijnalbum.nl en als het goed is, is dat album openbaar.. alleen snap ik niet hoe ik de link er op moet gooien. dus voor nu is de meest handige instructie die ik kan geven.
ga naar mijnalbum.nl
zoek een album in de categorie 'overig'
in de plaats 'lutjegast' (ja.. je moest een plaatsnaam invoeren, ik dacht dat dit wel een leuke was - tikke genant)
het album heet USA 2010..
net zoals heel veel albums van andere mensen..
misschien was dit toch niet zo'n heel goed idee.
tenzij je het ook kan vinden als je mijn naam intypt, zou ook goed kunnen!

nouja, tot zo ver!

xx carolien

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

21 Oktober 2010

toch wel een tikkie pienter

20 Oktober 2010

foto's

07 September 2010

propere blog
Carolien

9 augustus vertrek ik samen met jooske (het blondje op de foto) naar de VS! eerst zullen we een weekje in een hotel in new york vertoeven (en al het moois daar bekijken natuurlijk - zoals die ene dinosaurus in dat museum), daarna stappen we in de trein naar philadelphia waar we een hosteltje gefixt hebben. en.. daarna wordt het tijd om onze hersentjes wat te gaan trainen op de indiana university of pennsylvania. super leuk èn spannend! op het moment dat ik dit nu zit te typen kan ik me eigenlijk nog helemaal niet voorstellen dat ik strakjes helemaal in amerika ben. maargoed. op deze blog zijn binnekort hopelijk veel leuke verhalen te lezen over mij en jooske en ons grote avontuur! :D

Actief sinds 21 Juli 2010