haaaa - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Carolien Zaal - WaarBenJij.nu haaaa - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Carolien Zaal - WaarBenJij.nu

haaaa

Door: carolienvanderzaal

Blijf op de hoogte en volg Carolien

20 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

ha die iedereen!

de laatste keer dat ik aan het bloggen sloeg is alweer grondig lang geleden. maar gelukkig volgt nu een heel prima, (zelfs) gestructureerde update. (ik heb mijn agenda opgetrommeld zodat ik het een en ander zelfs chronologisch aan jullie kan melden) jaja.

goed, de avond na de andere keer dat ik nog eens wat geschreven heb gingen we een kijkje nemen bij een ijshockeywedstrijd. een groot succes. tussen de daverende, aggressieve rockmuziek door rammelden de IUP crimson hawks het andere volk (uit boston geloof ik) eens goed door elkaar. een paar fanatieke IUP fans (die al snel tot 'the cavemen' gedoopt werden) stonden als bokito's tegen het plastic glas aan te beuken (en fascinerende leuzen te brullen). zeer vermakelijk en bovenal heel interessant. vooral de keeper van het tegenpartij was doelwit. de volgende dag mocht iedereen gelukkig nog een keer los voor de tweede wedstrijd. dus toen hebben wij ons ook weer naar de ijshal gespoed. zonder 'cavemen' iets minder interessant, maar gelukkig ging men op het ijs nog wel flink te keer. goed de vuist erop, zo nu en dan. dus dat was mooi.

na al dit moois volgde een rustige zondag (waarop we waarschijnlijk wel eer een uurtje of 2,3 in de dining hall gespendeerd hebben) en daarna natuurlijk weer de gebruikelijke, zware studieweek. het is dat jason derulo ons vrijdag 8 oktober kwam verblijden met een mooi concert, OP de campus. hij keek bijzonder ongeamuseerd en treurig (is natuurlijk ook wel een beetje sneu als je als de grootsche jason in een zaaltje met een stelletje of wat studenten wordt neergeplant, die of tijdens je concert besluiten om zich ergens anders te gaan vermaken. of op HET moment dat het lijkt alsof je net van het podium bent verdwenen maar natuurlijk toch nog wel een keertje terugkomt hun biezen pakken. arme jason. gelukkig, voor meneer derulo, waren er wel nog wel wat die-hard fans die gewillig de bezwete tanktop die hij van zijn lijf scheurde aan stukken manouvreerden (stelletje bokito's) en tevreden met een (uiterst doordrenkt) stukje naar huis gingen.

die zaterdag was het tijd voor 'homecoming' DE happening van het jaar zo'n beetje. het hele principe luidt ongeveer als volgt: men draagt de gehele dag een t-shirt met de tekst 'IUP homecoming 2010 - we don't remember sh...', gaat 's middags aan de zuip, loopt het hele weekend beschonken rond en.. ai ai ai
ik wilde dit posten en toen was de helft opeens foetsie..

doei!

• 21 Oktober 2010 - 09:49

Do:

Hey Caro,

Goed om te lezen dat je het nog naar je zin hebt! Hahaha laat me raden, jij hebt een stukje van DeRulo's kleding in je kast hangen? ;) Heb ik gelijk of heb ik gelijk? :)

Xx

• 21 Oktober 2010 - 10:11

Laar:

hahaha super mooi en chronologisch verteld verhaal Caro!! Top :P

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

21 Oktober 2010

toch wel een tikkie pienter

20 Oktober 2010

foto's

07 September 2010

propere blog
Carolien

9 augustus vertrek ik samen met jooske (het blondje op de foto) naar de VS! eerst zullen we een weekje in een hotel in new york vertoeven (en al het moois daar bekijken natuurlijk - zoals die ene dinosaurus in dat museum), daarna stappen we in de trein naar philadelphia waar we een hosteltje gefixt hebben. en.. daarna wordt het tijd om onze hersentjes wat te gaan trainen op de indiana university of pennsylvania. super leuk èn spannend! op het moment dat ik dit nu zit te typen kan ik me eigenlijk nog helemaal niet voorstellen dat ik strakjes helemaal in amerika ben. maargoed. op deze blog zijn binnekort hopelijk veel leuke verhalen te lezen over mij en jooske en ons grote avontuur! :D

Actief sinds 21 Juli 2010