toch wel een tikkie pienter - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Carolien Zaal - WaarBenJij.nu toch wel een tikkie pienter - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Carolien Zaal - WaarBenJij.nu

toch wel een tikkie pienter

Door: carolienvanderzaal

Blijf op de hoogte en volg Carolien

21 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

verbazend genoeg had ik het spul dus wel opgeslagen. dus hier komt 'ie weer:

..beschonken rond en houdt aan dit hele spektakel over: een stevig hoofdpijntje en wat sterke verhalen.
natuurlijk ging het europese volk wat beschaafder te werk dit weekend. niks geen t-shirts en het meeste minderjarige spul deed er beter aan om zich verre van de biertjes te houden (het politievolk had zich grondig vermeningsvuldigd hier in het pitoreske indiana). goed.

zonder met de nederlandse dames een wandelingetje gemaakt door het 'bos'. het 'bos' is een weg, met net genoeg bomen aan elke kant om te denken dat het 'bos' een bos is. veel eekhoorntjes gezien, al dat soort volk.

dinsdag ben ik met chris (een duitser), endre (uit noorwegen) en kasper (de deen) afgereisd naar columbus (in ohio) om een concert van muse te bewonderen. dat was een mooi avontuur. rijdend over die eindeloos lange wegen, vroeg ik me hardop af of de anderen het zouden geloven als ik ze zou melden dat we door europa tuften. 'neeee' brulde iedereen. en dat is ook wel zo. want om de paar minuutjes flits je langs het zoveelste mac donald's sign. en als je niet uitkijkt kun je voor elke ziekte een bord tegenkomen met een reclameleus van een mysterieuze dokter. 'got injured?' en ja, het is gewoon een amerikaanse toestand, hier in amerika. het concert was heel goed! een hele toffe bedoeling.

ik zou nog heel graag meer willen tikken (ik ben op dreef vandaag, maar heb dan ook wat in te halen) maar mijn oogjes beginnen dicht te vallen. en ik ga zo eens burgerlijk de slaaptrein van kwart over 10 pakken. morgenvroeg om 8 uur zit ik weer bij professor fortushniak (die ik nooit zo goed durf aan te spreken omdat ik niet zo goed weet hoe je professor fortushniak uit moet spreken, en je ook zo moelijk 'hee jij daar' kan brullen) in de tekenles.

ik schrijf jullie zo spoedig mogelijk alles over mijn avonturen bij een lezing, het weekendje in washington en alle andere zaken die zich hier in het verre westen afspelen.

hoi hoi!

carolien

• 22 Oktober 2010 - 21:37

Joom:

nee nee nee, niet brullen van 'heh geezer', maar gewoon 'heh fortoesjnjek I'm here', dat zal toch wel lukken? Leuk ook die middeleeuwse spelling met punten zonder hoofdletters.

En zie je ook dr.Phil-boardings?

• 28 Oktober 2010 - 11:12

Laar:

Heey Carootje!! ik check mn 'hotmail' niet vaak genoeg, want ik zie nu pas dat je weer een update hebt hahah! een week later!maar goed, het is weer een spannend verhaal! :) wat tof dat je daar naar Muse bent geweest!Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad, ga daar maar eens snel over tikken, meissie! kusssieess

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

21 Oktober 2010

foto's

07 September 2010

propere blog
Carolien

9 augustus vertrek ik samen met jooske (het blondje op de foto) naar de VS! eerst zullen we een weekje in een hotel in new york vertoeven (en al het moois daar bekijken natuurlijk - zoals die ene dinosaurus in dat museum), daarna stappen we in de trein naar philadelphia waar we een hosteltje gefixt hebben. en.. daarna wordt het tijd om onze hersentjes wat te gaan trainen op de indiana university of pennsylvania. super leuk èn spannend! op het moment dat ik dit nu zit te typen kan ik me eigenlijk nog helemaal niet voorstellen dat ik strakjes helemaal in amerika ben. maargoed. op deze blog zijn binnekort hopelijk veel leuke verhalen te lezen over mij en jooske en ons grote avontuur! :D

Actief sinds 21 Juli 2010