ha! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Carolien Zaal - WaarBenJij.nu ha! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Carolien Zaal - WaarBenJij.nu

ha!

Door: carolienvanderzaal

Blijf op de hoogte en volg Carolien

01 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

ik zit flink te gapen nu, maar mij kennende.. nooit te moe voor het schrijven van een nieuw reisverslag.

vandaag zijn joos en ik naar een basisschool hier in de buurt geweest (die ene waar we vorige week ook geweest zijn maar waarvan ik niet zeker weet of ik dat ooit wel geblogd heb). we hebben allebei een ochtendje in een andere 6th grade klas gekeken. de andere keer hebben we bij de kleuters gekoekeloerd. mijn nederlandse spelling gaat flink achteruit (hersens kraakten goed flink hard toen ik probeerde te ontfrutselend hoe je koekeloeren omzet in een proper voltooid deelwoord) dus bij deze alvast mijn excuses voor de spelfouten die je ongetwijfeld in dit stukje tekst zult gaan aantreffen.

vanavond gaan we als het goed is met een groep naar een ijshockeywedstrijd kijken. ik ben benieuwd hoe dat in zijn werk gaat!

gisteren zijn joos, becca, jacob, kasper en ik naar de alom beruchte indiana mall geweest om te winkelen. aldaar heb ik een tweede gaatje in mijn oorlellen laten jassen. dus ik heb nu 2 gaatjes in elk oor.

gisterochtend hebben we onze eerste test gemaakt hier. ik ben benieuwd wat ik gehaald heb, maar heel ontzettend moeilijk was het gelukkig niet. onze les op woensdag zorgde wel voor het zweten van wat peentjes, toen we een onverwachte overhoring kregen over iets wat we perongeluk niet hadden gelezen. elke vraag ging over een afkorting waar ik de hele betekenis niet van wist. dat maakt het goed lastig om een zinnig antwoord te geven, maargoed. het ging voor de bonuspuntjes, dus het is geen ramp.

wat maken we hier verder allemaal mee..

becca (een amerikaanse chick) was afgelopen dinsdag jarig, daarom gingen we zondag naar haar ouders' huis om te monopoly-en en chips met pizza en ijs en taart te eten.
wat ik me kon herinneren van een van de laatste keren dat ik monopoly had gespeeld is dat ik het bord met al zijn hotelletjes, poppetjes, kaartjes en geld in een keer had omgegooid in een bui van razernij. gelukkig heb ik me dit keer redelijk in kunnen houden, ondanks mijn verlies.

op dinsdag zijn we nog met de hele bups internationale studenten uit eten gegaan om becca's verjaardag te vieren. dat was even schrikken voor de meneren in het restaurant toen we met zijn vijfentwintigen kwamen binnen hobbelen.

op zaterdag hebben we naar een thuiswedstrijd tussen iup en slippery rock gekeken. (of heb ik dat nou wel geschreven de vorige keer?) nouja, het was in elk geval een boeiend gebeuren. chearleaders, marching bands, van die meiden die van die stokken in de lucht gooien en een stelletje jongens die als wilden boven op elkaar duiken.

ik denk dat ik zo wel een beetje weer alle spannende gebeurtenissen van de afgelopen tijd heb medegedeeld. denk vooral niet dat hier niet gestudeerd wordt. het is een taaie bedoeling (maar over al die zware bibliotheeksessies ga ik natuurlijk niet zitten tikken).

tot spoedig!

carolien

  • 02 Oktober 2010 - 14:14

    Laar:

    2 gaatjes in elk oor!!! jij wildebras!!! :D

  • 03 Oktober 2010 - 14:36

    Opa Van Jooske (Kees:

    Dag Carolien, geen spelfouten gevonden en de foto's bekoekeloerd

  • 06 Oktober 2010 - 09:53

    Inge:

    Hahaha wat goed dat je daar toch tegen je verlies kunt met monopoly, enorm teken van volwassenheid (ik kan het nog niet) ;). En de twee gaatjes daarbij opgeteld helemaal natuurlijk!
    Wel gek om monopoly te spelen zonder Neude en de Kalverstraat, dat klopt voor mijn gevoel niet. ;)

    Maar word maar niet tevéél volwassen daar hoor! Ik wil je wel als dezelfde Caro terug :D.

    Ik mis je!

    dikke lebber!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2010

toch wel een tikkie pienter

20 Oktober 2010

haaaa

01 Oktober 2010

ha!

12 September 2010

foto's

07 September 2010

propere blog
Carolien

9 augustus vertrek ik samen met jooske (het blondje op de foto) naar de VS! eerst zullen we een weekje in een hotel in new york vertoeven (en al het moois daar bekijken natuurlijk - zoals die ene dinosaurus in dat museum), daarna stappen we in de trein naar philadelphia waar we een hosteltje gefixt hebben. en.. daarna wordt het tijd om onze hersentjes wat te gaan trainen op de indiana university of pennsylvania. super leuk èn spannend! op het moment dat ik dit nu zit te typen kan ik me eigenlijk nog helemaal niet voorstellen dat ik strakjes helemaal in amerika ben. maargoed. op deze blog zijn binnekort hopelijk veel leuke verhalen te lezen over mij en jooske en ons grote avontuur! :D

Actief sinds 21 Juli 2010
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 7662

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2010 - 22 November 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: