philly - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Carolien Zaal - WaarBenJij.nu philly - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Carolien Zaal - WaarBenJij.nu

philly

Door: carolienvanderzaal

Blijf op de hoogte en volg Carolien

16 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Philadelphia

heej jullie!

hier in philadelphia is het lachen! gisteren zijn we na een behoorlijk avontuur (met de subway en de trein) hier aangekomen.

onze kamer in het hostel zat bij aankomst vol met amerikaanse dozen, maar die zijn hem nu gelukkig weer gepeerd naar las vegas om verder te dozen. alles wat we tot nu toe hier in philly bewonderd hebben was het bewonderen waard! ons hostel (apple hostel) bevindt zich in old city, en het barst hier van de (voor amerikaanse begrippen) pitoreske huisjes en gebouwen. tijdens ons avondeten daarnet in the european republic (enorm fout, maar daar hebben we net vlaamse frietjes zitten snaaien!) kwamen we twee echte philadelphianen tegen, die op onze metrokaart hebben getekend waar alle leuke dingen te doen en te zien zijn hierzo! onze eerste dag hier vandaag hebben we gespendeerd in een supergrote mall! buiten was het namelijk zo warm en tropisch vochtig dat we besloten om binnen kippenvel te kweken in the gallery mall.
echt enorm veel foute winkels tegen gekomen. sommige toestanden zien er echt uit alsof ze overgebleven kleren uit de jaren 80 voor niks hebben opgekocht en nu met bakken proberen aan te smeren aan het winkelend publiek. wat ook geinig was, was de store voor curvy dames, waar je broeken kunt kopen waar je grondig aanwezige booty nog beter in uitkomt. 'show of those assets!'
uiteindelijk kwamen we gelukkig wel wat chille winkels tegen en heeft joossiej een hele mooie spijkerbroek, een jurkje en fancy oorbellen gekocht (voor de nieuwe gaatjes) en heb ik twee broeken gekocht (eentje kopen = eentje gratis, superchill!) en ook nog oorbellen en een truitje.

echt een verhaal over niks dit! maar ik vond het een hele boeiende, spannende dag en dus het schrijven waard!

we gaan als het goed is nog een hoop dingen doen deze week die (wel) cultureel verantwoord zijn :P dus daar zal ik jullie later nog over berichten.

zo zullen we bijvoorbeeld naar een trap gaan waar rocky heeft heen en weer lopen banjeren in de fillum.

en ik heb bij de k-mart een nieuwe tandpasta gekocht.

doeoei!

xx carolien

  • 17 Augustus 2010 - 20:03

    Joom:

    Gaat lekker zo meiden. Site-seeing is mall-hoppen. En maar kopen en kopen en vet eten. Gelukkig nu naar de rocky-stairs, want om net als in de fillum te zijn, moet je wel heen en weer op en af hollen, scheelt weer een paar curves voor later. Hoimoi.

  • 18 Augustus 2010 - 10:14

    Do:

    Hahahhaha wat een leuk verhaal, vooral het feit dat je nieuwe tandpasta hebt gekocht is mega interessant :P Haha ik maak natuurlijk een grapje! Leuk om te lezen dat het allemaal goed gaat en ik vond jullie foto's op facebook echt leuk! Voor magical garden zag er tof uit! Ik ben jaloers op jullie reis! :) Groetjes ook aan Joos!

    Xx

  • 22 Augustus 2010 - 19:55

    Laar:

    oeeeh heerlijk verhaal Caro! niets is lekkerder dan lekker shoppen! ik heb in italie ook een super leuk shirtje gescoord voor maar 2,95...dat zijn toch geen prijzen??! dat wilde ik even met je delen! en nu ga ik weer verder lezen :):) ik vind het leuk!! en stoer van Jooske dat ze gaatjes heeft laten prikken, nu jij nog een tattoo!! :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Philadelphia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2010

toch wel een tikkie pienter

20 Oktober 2010

haaaa

01 Oktober 2010

ha!

12 September 2010

foto's

07 September 2010

propere blog
Carolien

9 augustus vertrek ik samen met jooske (het blondje op de foto) naar de VS! eerst zullen we een weekje in een hotel in new york vertoeven (en al het moois daar bekijken natuurlijk - zoals die ene dinosaurus in dat museum), daarna stappen we in de trein naar philadelphia waar we een hosteltje gefixt hebben. en.. daarna wordt het tijd om onze hersentjes wat te gaan trainen op de indiana university of pennsylvania. super leuk èn spannend! op het moment dat ik dit nu zit te typen kan ik me eigenlijk nog helemaal niet voorstellen dat ik strakjes helemaal in amerika ben. maargoed. op deze blog zijn binnekort hopelijk veel leuke verhalen te lezen over mij en jooske en ons grote avontuur! :D

Actief sinds 21 Juli 2010
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 7658

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2010 - 22 November 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: